30 Haziran 2014 Pazartesi

KALYON TIRNAK VE TIRNAK ETİ BESLEYİCİ BAKIM YAĞI

20140626_210516.jpg görüntüleniyor 
 İyi akşamlar herkese.Yoğun bir iş günü sonrası eve gelmiş ve hazır bu ürünü kullanmışken siz bloger arkadaşlarımla da paylaşmak istedim.Kalyon markası tırnak bakımında bence oldukça başarılı.Hatta benim favorim.
20140626_210506.jpg görüntüleniyor
Ürünün vaatleri içerisindeki E vitamini,jojoba,badem,limon,ginseng ve nilüfer çiçeği özleri ile tırnak ve tırnak etlerini nemlendiriyor ve koruyor.Yenileyici özelliği ile de her zaman canlı ve sağlıklı kalmasını sağlıyor.Peki bu vaatleri yerine getiriyor mu? Evet kesinlikle yerine getiriyor.Yalnız herşeyde olduğu gibi düzenli kullanmak gerekiyor.
20140626_210537.jpg görüntüleniyor
 Gelelim nasıl kullanacağımıza.Kalyon tırnak ve tırnak eti besleyici bakım yağını her gün masaj yaparak uygulamalıyız.Emin olun kısa zaman da farkı göreceksiniz.Benim gibi  ince çabuk kırılan bir tırnak yapısına sahip iseniz özellikle kullanmanızı tavsiye ederim.Kalyon ürünlerinden  haziran ayı boyunca watsons mağazalarından birinciyi aldığımızda ikincisi %50 indirimliydi.Ben tabi ki bu fırsatı kaçırmadım.Kalyonun diğer ürünlerini deneyen var mı?Benim için yorumlarınız sizler kadar değerli.SEVGİYLE KALIN....

2 yorum:

  1. ben de çok seviyorum kalyonu =) blog tasarımın çok cici olmuş bu arada :))

    YanıtlaSil
  2. Mersi şekerim :) bende çok sevdim

    YanıtlaSil