9 Şubat 2014 Pazar

FLORMAR MAKE UP STİCK FOUNDATİON :)

          İyi pazarlar herkese.Makyaj için önemlidir fondötenler.Renk farklılıklarını ve lekeleri saklamak için kullanırız fondötenleri.Birçok çeşidi de mevcuttur.Likit fondöten,yoğun krem fondöten,köpük fondöten ve benim de sizlerle paylaştığım stick fondöten...
          Bu fondöten alış veriş sırasında gözüme çarptı.Tavsiye üzerine almadım.Rahat kullanırım diye düşündüm(kullandığım ilk stick fondöten)İçerisinde bol miktarda yağ bulunmakta.Cilt sorunu yaşayanlar tarafından daha çok tercih edilmekteymiş.Sonrasında bir güzellik uzmanı arkadaşım söyledi:)
     Yaşlama karşı cildi koruyor.Tüm cilt tiplerinin rahatlıkla kullanabileceği bir ürün.Parmak uçlarımızla cildimize uygulamalı ve mutlaka üzerine hafif yapılı da olsa bir pudra kullanmalıyız arkadaşlar.
     Gelelim fiyatına :) 22.50 TL ye aldım.Üründen memnun da kaldım.Hatta çalıştığım hastanede bir çok arkadaşım ne kullandığı mı da sordu.Onlara da tavsiye ettim.Sizlere de tavsiye ediyorum...
                                Musmutlu bir pazar geçirmenizi diliyorum.Sevgiyle kalın:)

4 yorum:

  1. Çok kullanamıyorum ben fondöten ya ://

    YanıtlaSil
  2. biliyorum ama gerektiği zaman bence tercih edilebilir

    YanıtlaSil
  3. fondöten kullanmıyorum ama şu an bu flormarda indirimde 6 tlye düşmüş alıcam :D

    YanıtlaSil
  4. fondöten kullanmıyorum ama şu an bu flormarda indirimde 6 tlye düşmüş alıcam :D

    YanıtlaSil