1 Mayıs 2014 Perşembe

ELİDOR SAÇ BAKIM MASKESİ

 Selamlar.Paylaşımlarınızı okumaya çalışıyorum ama bu aralar blogumla ilgilenemedim.Canım annem ameliyat oldu.Çok şükür artık iyi.Ben de artık kullandığım ürünleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.Bugün sizlere ELİDOR ' un Dr.Francesca Fusco ile birlikte geliştirdiği saç dökülmelerine karşı olan bakım maskesinden bahsedeceğim.
 Saç dökülmesi günümüzde kadın erkek demeksizin birçok kişinin problemi haline geldi malum.Kimimiz stresten,kimimiz genetik,kimimiz de mevsimsel güzelim saçlarımızı kaybediyoruz...Dökülüyor.Hatta bir çoğumuzun evindeki aile fertleri kızıyor orta yerde tarama saçlarını her yere  dökülüyor diye :) Çok şükür ki gür ve kalın telli saçlara sahibim.Saç dökülmesi sorunu bende sadece bu dönemde oluyor .Bahar ayların da.Onda da öyle avuç avuç değil.Ama yine de canım saçlarımın dökülmesine üzülüyorum.
ELİDOR'un saç dökülmesine karşı olan bu bakım maskesini 3 haftadır kullanıyorum.Dökülmemi durdurdu mu? Evet.Ürünün üzerinde 1 hafta da etkisini gösterir yazıyor ve ekliyor şampuan ve bakım krem ile beraber kullanmak tavsiye edilir.Ancak şampuanım var diye ben sadece maskeyi aldim.3 haftada etkisini gördüm diyebilirim.Kokusu da çok hoş.Saçlarımı yumuşacık,ipek gibi ve parlak gösterdi.Bu da beğendiğim özellikleri arasında oldu.Amino vitamin kompleksi içeren formül ile saç dökülmemizi önlüyor.Saçlarımızı şampuanladıktan sonra fazla suyunu sıkıyoruz.Maskeyi saç boy ve uçlarına masaj yaparak uyguluyoruz.Saç uçlarımıza daha fazla sürmeyi unutmuyoruz.5dakika bekletiyoruz ve duruluyoruz.Gelsin mis gibi parlak,canlı ve dökülmeyen saçlar... SEVGİLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder