26 Mayıs 2014 Pazartesi

TEK KELİME CEVAP :)

                                                                                                                                                                    SELAMLAR                                                                             
  Güzel bir diliyorum herkese...Hatta enfes bir hafta :) Benim için ilk tage.Yasemin Kokulu Bir Hayat  beni tagelemiş.Kendisine teşekkür ediyorum ve başlıyorum cevaplamaya...

1.Telefonun nerede?
Yanımda
2.Partnerin?
Uzakta:(
3.Saçların?
Bakır
4.Annen?
Kıymetlim
5.Baban?
Cennette:(
6.En sevdiğin eşya?
Alyansım
7.Son gece gördüğün rüya?
Annanemi gördüm.Yemek dağıtıyordu.
8.Hayalindeki araba?
Var olan favorim.Beyaz Golf :)
9.İçinde bulunduğun oda?
Boğucu
10.Korkun?
Kızlarıma birşey olması.(allah korusun)
11.On sene içinde ne olmak istiyorsun?
Sağlıklı,mutlu...
12.Sen ne değilsin?
Bencil
13.En son yaptığın şey?
Yatış için hasta çağırmak :(
14.Üzerinde ne var?
Siyah kumaş pantolon ve beyaz gömlek
15.Senin hayatın?
Yoğun ama güzel...
16.Moralin?
Bozuk
17.Şuan ne düşünüyorsun?
Kocacığımı
18.Senin bilgisayarın?
Acer
19.Bira?
Hamallık
20.Aşk?
İyiki var.
  Taglediğim arkadaşlarım: Oje Canavarı,Hayata Dair Ne Varsa ,Bayan Vertigo    Öpücükler :)

4 yorum:

  1. en yakın zamanda yapacağımm tagii :D Moraller bozuk olmasın bahar geldi kuşlar ötüyor doğa canlanıyorr :D

    YanıtlaSil
  2. Kızlar nasıl bozuk olmasın....Malum ev topluyorum:(

    YanıtlaSil