31 Mayıs 2014 Cumartesi

MAYIS AYI BİTENLER...

SELAMLAR...
Bir bitenler yazısıyla daha karşınızdayım.Bitenler yazılarını okuması kesinlikle daha keyifli.Benim gibi düşünen bloger arkadaşlarım kesin vardır diye düşünüyorum ve okusunlar yorumlasınlar diye yine yazıyorum bende :)
Bu ay renklı kozmetik olarak sadece iki adet ruj,bir dudak nemlendirici ve bir adet fondöten bitirmişim.Diğerleri parfüm,saç bakımı,deodorant,jöle(ki onu da ben değil diğer aile fertleri bitirdi).Hadi bakalım yakından inceleyelim neler varmış...
 LOREAL ELSEVE KOMPLE ONARICI YAPILANDIRICI ŞAMPUAN :Severek kullandığım bir şampuan şu sıra farklı olsada şampuanım mutlaka yeniden alırım.Saçıma kattığı yumuşaklığıda,parlaklığı da ben seviyorum doğrusu.
 SCHWARZKOPF GLISS SIVI SAÇ KREMİ : Sıvı saç kremlerini seviyorum.Bu ürün de severek kullandıklarım arasında.Tam bitti yenisini alayım demişken Dove sürpriz yaparak  iki adet gönderdi.okumak için tık tık Bu üründe her zaman aldıklarım arasında.
 ORİFLAME ACTİVELLE 24h ANTİ-PERSPİRANT DEODORANT : İstenmeyen kokulara ve ıslaklığa karşı etkili bir deodorant.En çok sevdiğim yani kıyafette leke bırakmaması.Yakın zaman da bir çekiliş yapmayı planlıyorum.Orda bu üründen de olacak benden söylemesi :)
 CHEAPANDCHIC MOSHINO PARFÜM :Yine bitti.Keşke hiç bitmese.En sevdiğim kokulardan biri.En yakın zamanda yenisi alınacak.Ayrıntılı olarak blogum da yer vermiştim.şurdan okuyabilirsiniz.
 ORİFLAME NATURE HAIR OIL :Hindistan cevizli bu bakım yağı favorilerim arasında.Elimde olanlar bittiğinde tekrar alırım.Nemlendirmesini ve saçıma kattığı parlaklığı seviyorum.
 HOBBY HAİR STYLİNG :Saç jölesiyle pek aram yok.Sadece bir defa mecburiyetten kullandım.Eşimin kardeşi gelip gittikçe bitirdi.Almam bir daha.
 ORİFLAME FAİRY CİTY LİGHTS PARFÜM :Kokusu çok güzel.Elma şekeri.Yalnız çok kalıcı bulmadım.Kızlarımdan kullanmaya fırsatta bulamadım.Tekrar almam...
 ORİFLAME VERY ME SMOOTHIE FONDÖTEN :Severek kullanıyorum.Hafif kapatıcılık bol nemlendirme özelliğiyle günlük kullanım da gönlümü fetheden bir ürün kendisi :) Yenisi kesin gelir,alırım.
 ORİFLAME FONDÖTEN SÜNGERİ :Hiç beğenmedim.Çok az kullandım.Oriflame yeni bir sünger çıkarmalı bence.Bir daha asla almam.
 WATSONS DUDAK BAKIM KREMİ :Kızlarım bitirdi.Sevdiler.Onlara tekrar alabilirim.Şimdi yaz nedeniyle faktörlü dudak bakım ürünleri tercihimiz.
 GOLDEN ROSE RUJ 76 NUMARA :Bir elbisem için özellikle arayıp bulduğum bir renkti.Severek kullandım.Tekrar alırım.
ORİFLAME PİNK MAYFLOWER RUJ :Severek kullandım.Genel olarak oriflame rujlarının nemlendirmesini de kalıcılığını da seviyorum.Elimde bu tonlar da çok ruj var.Bittiğinde alabilirim.
Benden bu kadar arkadaşlar.
Umarım okurken keyif alırsınız.Bir daha ki yazıya kadar SEVGİYLE KALIN...






6 yorum:

  1. hindistan cevizi özlü saç yağı Yves Rocherdan sonra benim de favorim =)

    YanıtlaSil
  2. Çok severek kullanıyorum canım bende

    YanıtlaSil
  3. yeniler gelsin istiyorum ama evdekilerde bitsin :)

    YanıtlaSil
  4. Rujun rengi güzelmişş :) bloğumda çekiliş var beklerim :))

    YanıtlaSil
  5. Hemen bakıyorum benim çekilişe de katılın .:) SEVGİLER

    YanıtlaSil