30 Mart 2014 Pazar

MART AYI BİTENLER...

 Herkese iyi pazarlar diliyorum.Merhabalar.İkinci bitenler yazımla karşınızdayım.Çok ürün bitirememişim bu ay ama olsun.Sizlerle paylaşmak öyle keyifli ki anlatamam.Bu gün ailece yapılan güzel bir kahvaltının ardından vatandaşlık görevimizi yerine getirdik.Oyumuzu kullandık çok sevdiğim kocacığımla beraber.Ardından bloguma zaman ayırmak istedim.Geçen hafta pek bakamadım.Misafirlerim vardı.Neyse bu kadar laflamak yeterli.WATSONS marka  duş jeli kavun aromalı güzel bir duş jeli.Ben beğeniyorum kullanımı pratik ambalajı da gayet güzel.Şimdi de çileklisini aldım.ESSENCE  marka far.Bu ürünü de severek kullandım.Yenisini de aldım.Sonraki yazılarım da ayrıntılı yer vereceğim.ORİFLAME marka kivi aromalı tırnak güçlendirici bitti:( çok sevdiğim bir ürün yenisini alacağım tabiki.WATSONS marka dudak balmı.Stic olanlar daha çok hoşuma gidiyor.Bu sebeple kızlarım bitirdi.ORİFLAME  marka LIP LOVE LIPSTICK rengi bana çok açık geldi.  Bir daha almam.Bu ruju da kızlar bitirdi.Son olarak  AVON marka vücut losyonu.Çilek aromalı güzel bir nemlendirici.Sevdim.Denk gelirse alabilirim.AVON marka PRETTY GLAMOROUS parfüm.Kokusu güzel ama kalıcılığı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Şişesi şirin ama tekrar almam...İşte böyle arkadaşlar bu ay benden bu kadar... Öpüldünüz.SEVGİYLE KALIN...

2 yorum:

  1. Oriflame kivili tırnak güçlendirici benim de favorim kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  2. çok seviyorum bende tırnakta hemen emilmesine bayılıyorum ve tabiki kırılmaları önlemesine..Malum hem çalışıyoruz hem ev hanımızyız eller sudan çıkmıyor :)

    YanıtlaSil