13 Mart 2014 Perşembe

MART AYI ORİFLAME ALIŞVERİŞİM

İyi akşamlar herkese.Biraz ara verdim yazmaya yine ama hepinizin paylaşımlarını okudum :) takipteyim arkadaşlar.Bu ay almıycam bir şeye ihtiyacım yok diyorum.Katolaga bakınca illa ki alıyorum.Hastalık bu kesinlikle :) Neyseki ucuz yırttım 4 tanecik ürün aldım.Haydi yakından inceleyelim...
 
ORİFLAME BEAUTY TERRCOTTA POWDER :Bir kaç katologtur dikkatimi çeken ürünler arasındaydı.Merak ediyordum.Ama indirime girsin alırım diyip geçiştiriyordum.Mart katologunda indirimi görünce hemen sipariş verdim.Ürün elime ulaşıncada iyi ki almışım dedim.Rengi,içindeki altın ışıltılar çok ama çok hoşuma gitti...İster far ister allık isterseniz pudra olarak kullanın gayet başalırı...Çok severek kullanacağım kesin.Ben far ve allık olarak kullanacağım.Kodu :22855 Normalde 32.90 ama ben 22.90 ' a aldım.
   
FONDÖTEN SÜNGERİ :İhtiyacım vardı aldım.Bakıcaz bakalım nasılmış :)
ORİFLAME SWEDEN PURE COLOR MONO EYE SHADOW :Bu serinin farları hoşuma gidiyor.Bir çok rengini kullanıyorum.Beyaz,altın rengi var olanlar arasında inşaallah ileride blogumda onlara da yer vereceğim.Kodu :23869
Bu da aynı farın yeşil tonu ve parıltılısı...Bu renk daha da hoşuma gitti...Kodu :22595 Normalde tanesi 8.90.Mart ayına özel 2 li alımlarda tanesini 6.90 a alabilirsiniz.
İşte benim minik  alışverişim.Far renklerini nasıl buldunuz?Sizler hangi tonları daha çok seviyorsunuz?Terracotta mı beğendiniz mi?Yorumlarınızı bekliyorum.Sevgiyle kalın... 

9 yorum:

  1. Terracota çok güzel, iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim vallahi iyi ki almışım Sena bende bayıldım...

    YanıtlaSil
  3. farları çok beğendim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler daha güzelleri senin olsun

    YanıtlaSil
  5. özellikle yeşil tonu harika canım

    YanıtlaSil
  6. yeşili bende çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  7. Selam Tuğbacığım,
    Alışverişin hayırlı olsun, mutlu günlerde kullan. Yeşil farı çok beğendim. En kısa zamanda ben de almak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Slm gerçekten çok güzel severek kullanıyorum almalısın :)

    YanıtlaSil
  9. Bu farların başka renklerinden ben de kullanıyorum ve kesinlikle evet o bronzer süpeeeer! :)

    YanıtlaSil