8 Temmuz 2014 Salı

LOREAL MİSS MANGA MEGA VOLUME MASKARA

20140626_210721.jpg görüntüleniyor 
 Herkese günaydın,bir gün diliyorum.Eşyalarımı topluyorum. Malum Balıkesir'e taşınıyorum.Varsa orada yaşayan bloger arkadaşlarım tanışmak isterim belirtmeden edemeyeceğim.İşte tam bu sebeple de bu sıralar pek post giremiyorum.Bugünkü konuğum loreal markasına ait bu güzel maskara.Ambalajı göz alıcı.Siyah ve pembenin uyumuna bir bakın.Loreal markasına ait rimelleri genel olarak beğeniyorum.Bir çok rimel gözlerimde yanma yapıyor ve sırf bu yüzden aldıklarımı kullanamayıp bir kenara bırakmak zorunda kalıyorum.Bu tür sıkıntıları loreal maskaralar da yaşamıyorum.Bu sebeple gözümle hiç düşünmeden alıyorum.
20140626_210646.jpg görüntüleniyor   
Loreal paris miss manga volume maskara  kırpıklerimize yukarı ve aşağı mega hacim veren bir maskara.Fırçası tüm kirpiklerimize dokunarak müthiş bir sonuç yaratıyor..
20140626_210724.jpg görüntüleniyor

Maskaranın geniş tarafı kirpiklerimize ekstra hacim veriyor.Dar tarafı ise göz altındaki kirpiklerimizi vurgulamak için ideal.Sonuç mükemmel kirpikler göz alıcı bakışlar...Denemenizi tavsiye edeceğim bir maskara kendisi. Sizler Loreal marka maskaraları nasıl buluyorsunuz.Yorumlarınız benim için önemli.



5 yorum: