5 Temmuz 2014 Cumartesi

HAZİRAN AYI BİTENLER

 Günaydınlar herkese.Hafta sonu nihayet.Biraz da dinlenmek lazım.Çalış çalış nereye kadar :) Geçikmiş bir bitenler yazısı ile karşınızdayım.Bakalım haziran ayında neler bitirmişim.
 Elidor saç bakım maskesini severek kullandım.Tekrar alırım elimdekiler bitince tabi.Ayrıntılı yazısını yazmıştım.Okumak isteyenler şurdan ulaşabilirler.
 Ekoz kozmetiğin göndermiş olduğu tırnak stikcerları bi harika.Artık sık sık alırım diye düşünüyorum.
 Clinique rujum bitti.Severek kullandım.Denk gelirse alırım.Ayrıntılı olarak blogum da yer vermiştim.Göz atmak isteyenler burdan ulaşabilirler.
 Oriflame ikili göz farını aslında severek kullanıyordum.Diğer farların arasında unutulmuş.Uzun zaman önce alındığı için çöpe gidiyor :(
 Kayınvalidem yurt dışından almışş.Güzel ama biraz ağır bir koku.Gece gezmelerinde kullanıldı.Almam tabi ki.
 Oriflame vip night parfüm favorilerim arasına girdi.Bana çok yakıştı bu koku.Yenisi alınacak kesinlikle.Ayrıntılı yazısı için tık tık.
 Oriflame ayak spreyi.Arada aldığım sevdiğim bir ürün.Daha önce blogum da konuk olmuştu.Okumak  için tık tık
 Golden Rose kırmızı ojeyi çok severek almıştım.Kısa bir süre içinde ürün içinde katılaştı tuhaf bir hal aldı.Çöpe gidiyor.
Bebak el kremi minincik boyuyla tam çantaya atmalık.Arada aldığım sevdiğim bir ürün.
Ben haziran ayı içerisin de bukadar ürün bitirebilmişim arkadaşlar.Bir sonraki posta kadar SEVGİYLE KALIN....

2 yorum: