25 Şubat 2014 Salı

MİSSS GİBİİ KOKALIMMM:)

 Selam herkese.Yorucu bir günün bitiminde sizlerle birkaç parfümümü paylaşmak istedim.Kaç gündür birşeyler yazmak  için giriyorum ama yok uyku daha ağır basıyor..Benim güzel kızlarım bile anneeee bloguna yazmıyorsun ama diyorlar.Ada(büyük kızım 8 yaşında) anne bende blog yazıcam demeye başladı bile:) Yukarıdaki görseldede görmüş olduğunuz gibi parfümlerimden bahsedicem.Ne kadar önemli değil mi bizler için.En mühim olanı ise tenimize yakışması...

GUCCİ RUSH :Bu parfümü sizlerle daha önceki yazılarımda paylaşmıştım.tavsiye edebileceğim güzellikte,kalıcılıkta  bir parfüm.Yazıya ulaşmak için tık tık :)
CHANEL COCO MADEMOİSELLA :Portakal çiçeği,mandalina,yasemin ,sandal ağacı,gül ve vanilyanın buluşması bu koku...Bana biraz ağır geliyor her zaman kullanamıyorum nedense.Çoğu arkadaşım severek kullanıyor ama ben kendi tenime çok yakıştırmadım nedense.Parfüm 100 ML Fiyatı 370 TL
MOSCHINA CHEAPANDCHIC : Aman da benim bir tanecik en sevdiğim kokum vazgeçemediğim.Arkadaşlar bayılıyorum ben bu parfüme.İnanılmaz bana hitap ediyor .11 yıldır vazgeçemediğim ender parfümüm.Bi kere şişenin tasarımı çok hoşuma gidiyor :) Üst notalarda zambak,gül,freyza ve üzüm;orta notalarda tatlı portakal ve anason;alt notalarda ise güneş çiçeği,amber ve vetiverin inanılmaz buluşması.Kalıcılığına ve kokusuna bayılıyor.Kesinlikle tavsiye ediyorum.Denemelisiniz.50ml olarak 140 TL ye aldım %40 indirim vardı...
ORİFLAME FAİRY CİTY LİGHTS :Yeni tanıştığım bir koku aslında.Oriflame de çok olmadı bu ürünü bizlerle buluşturalı.Yaban çiçeği, yasemin ve elma şekerinin birleşmesi sonucu şekerli hoş bir koku oluşmuş...Parfüm 30 ml olarak satışa sunuluyor ücreti 22.90 Kokusu güzel ama kalıcılığı fazla değil bence.El kremi ve duş jelide mevcut.Diğer yazılarımda yer vericem...
ORİFLAME VIP NİGHT : Şişe tasarımı oldukça şık.Buda oriflamenin bizlere yeni tanıştırdığı bir ürün.Kendi tenime yakıştırdım.Ne zaman kullansam arkadaşlarım hep ismini sordular ve bir çoğu kendilerine de aldılar.Notaları greyfurt,yasemin,sandal ağacı ve portakal ağacı.Bence fiyatı uygun alınabilecek zarif bir parfüm.50 ml fiyatı ise 62.90 indirimi takip edip çok uygun fiyata da alabilirsiniz...
     Umarım tercihlerinize ışık tutmuşumdur arkadaşlar.Bir daha ki yazıya kadar sevgiyle kalın...

1 yorum:

  1. bloglarda araştırırken VIP yi sen yazmışsın canım sipariş verdim bende umarım beğenirim =)

    YanıtlaSil