3 Şubat 2014 Pazartesi

oriflame zamanı:)

Slm arkadaşlar.Bugün sizlere oriflameden aldıgım kolonyayı tanıtmak istiyorum.ÇARKIFELEK çiçeği kolonyası....hafif bir yapısı var.lavanta gibi ağır değil.Bana lavanta kokusu biraz ağır gelir nedense.ideal boyda bence.400 ml...kendiniz için alacağınız gibi aile büyüklerine arkadaşlarınıza götürebileceğiniz bir hediye...16 tl ye aldım.Fiyatıda gayet uygun bence 400 ml e göre.Birçok çeşidide var limon,portakal,lavanta,frezya ve çarkıfelek...seçim sizin.Ben tercihimi ÇARKIFELEK ten yana yaptım.Kullanım alanı oldukça geniş aslında.Erkekler traş sonrası kolonya olarakta kullanabilirler...Bir tüyo daha ben elektrikli  süpürgemin su haznesinede birkaç damla damlatıyorum...Evim hem temiz hem hoş kokuyor...teşekkürler oriflame...

3 yorum:

  1. bu kolonyadan ben de kullanıyorum. Yazısını da yazmıştım. Bunun pembe renkte olanı da güzel, onu da tavsiye ederim :) Bloguma da beklerim: http://benimminikkusum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. deneyeceğim onuda :) seve seve gelirim bloguma

    YanıtlaSil
  3. Çarkıfelek kodlamasını bulamiyorum

    YanıtlaSil