12 Şubat 2014 Çarşamba

AYAK BAKIMI DA LAZIM:)

   Selam herkese.Bugün sizlere ayak bakım ürünleri hakkında bilgi vermek istiyorum.Severek kullandığım oriflameden aldığım bu ürünleri tek tek inceleyeceğiz.Biliyoruz ki ayak temizliği kişisel bakımımız için oldukça önemlidir.Bütün ayaklarımızın üzerinde durduğumuzu düşündüğümüzde ayak sağlığımızın da ne kadar önemli olduğunu anlıyoruz.Düzenli pedikür yaptırmak ayaklarımızı şımartmak için ideal ancak bunun yanında evde kendimizde ayaklarımız için bakım kremleri,spreyler,pudralar,ayak maskeleri kullanmalı hatta  eve geldiğimizde ılık su ile ayaklarımızı yıkayıp  iyice kurulamalı ve bakımımıza böyle başlamalıyız...Gelin hep beraber oriflameden aldığım bu güzel ayak bakım ürünlerine bir göz atalım....:)
   FEET UP FRESH GLOW AYAK DEODORANTI: Pembe greyfurt özlerini içeren bu sprey ayaklarımıza hoş bir koku bırakıyor ve nemlendiriyor.Ürün boyu 125 ml ve Kodu:21850 Fiyatı ise yalnızca 14.90 TL. Sizlere tavsiye edebileceğim severek kullanacağınızı düşündüğüm bir ayak deodorantı...
   FEET UP ADVANCED 24 SAAT KOKU KONTROLU SAĞLAYAN ANTİ-PERSPİRANT AYAK SPREYİ: Bu ürün ferahlatıcı bir sprey arkadaşlar.Pro-Active teknoloji ve bakım kompleski ile geliştirilmiş.Ayaklarımızın kuru ve rahat hissedilmesini sağlar.İçerisindeki talk pudra sayesinde ayağımızdaki nemi alarak istenmeyen kokuları engeller...Bu ürünü şiddetle tavsiye ediyorum arkadaşlar.Ürün boyu 150 ml Kodu ise 25448 fiyatı 21.90 TL
   FEET UP DEODORANTLI AYAK PUDRASI: Bergamot yağı ve misket limonu özleri ile kuru ve hoş kokulu diyor oriflame...Kesinlikle de öyle.Ürün 75 gr arkadaşlar:) Kodu:20552 Fiyatı 8.90 TL
 
   FEET UP ANTİ-PERSPİRANT AYAK KREMİ: Terlemeyi kontrol altına alan hoş bir nemlendirici ve bakım kremi.Çam ağacı ve Güvencin ağacı özleriyle müthiş bir bakım yapıyor.Ürün 50 ml Kodu:20557 Fiyati ise 5.90 TL


Bakımlı ayaklar için bakım yapalım...Sevgiler

9 yorum:

  1. Ayak tabanlarini gercekten yumusatan ürun tavsiye edebilir misinz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba öncelikle:) yakın zamanda sizlerle bir ürün daha paylaşacaktım madem sordunuz yine oriflamin tender care diye bir ürünü var bu ürünü kullanabilirsiniz.Çok çatlayan topuk, dudak ve dirsek bölgelerinde kullanabilirsin.2 tane alın biri ayak biri dudakların için olsun:)Ürünün bir çok ceşidi mevcut sade,frenk üzüm,çikolata,badem vs...ürün kodu 1276 sadesi..Sevgiler

      Sil
  2. Bir manikür pedikür randevusu mu alsak :)

    YanıtlaSil
  3. heheeee ay o günü unutamıyorum ben yaaa:) kesinlikle almalı randevu:)

    YanıtlaSil
  4. Tekrardan merhaba canım, özellikle feet up ayak kremini denemek istiyorum fakat senden ricam içeriği hakkında beni bilgilendirir misin? Paraben var mı mesela?

    Bir de beni takibe almış mıydın? Göremedim de, almadıysan mutlaka bekliyorum :*

    YanıtlaSil
  5. sanada merhaba :) takibe alıyorum hemen cnm paraben içermiyor kokusu hoş ve güzel nemlendiriyor...denemelisin bence de nerde yaşıyorsun?

    YanıtlaSil
  6. an itibarı ile takipçinim şeker

    YanıtlaSil
  7. Nedense fotoğrafın çıkmadığından takipçiler arasında sonlarda görünmüşsün tatlım, neden öyle oldu ki :/ Paraben içermiyorsa gerçekten denenmeli, yazdım aklımın bir köşesine :) İzmirdeyim ben canım, dönem başlayınca da Eskişehir'e gidicem :)

    YanıtlaSil
  8. Evet orayada foto eklemem lazim bende izmirliyim:)

    YanıtlaSil