1 Mart 2014 Cumartesi

ŞUBAT AYI BİTENLER

 Selam herkese.İyi hafta sonları diliyorum.İlk bitenler yazımla karşınızdayım.Watsonstan aldığım siyah noktalar için olan burun bantım  bitti.Little butterfly in sahibesi güzel arkadaşım Sena tavsiye etmişti.Aslına bakaarsanız eşim için almıştım.Sonrasında kendimde kullandım.Bir daha alır mıyım?EVET. Sol köşede yer alan avon marka sıklaştırılmış fondoten.Fena değildi.Denk gelirse alabiliri tekrar.Aromel EMOTİON deodorantı fırsat buldukça alıyorum.Seviyorum.
ORİFLAME PURE NATURE ORGANIC YÜZ YIKAMA JELİ :Severek  kullandım bitti.Bir daha alıcam ve sizlere ayrıntılı bir yazı yazıcam...
 SENSITTIVE AĞIZ BAKIM VE ÇALKALAMA SUYU : Severek kullandım.Kesinlikle tekrar alırım.Diş macununu için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Sevmedim.Tekrar almam
 LOREAL PARİS ELSEVE BAKIM KREMİ :En sevdiğim saç kremim.Bitmeden yenisini alırım.Tam saçlarıma göre.Bitti ve tabiki yenisini aldım.
 ORİFLAME MİLK HONEY GOLD EL KREMİ :Bu üründe vazgeçemediklerim arasında.Yine bitti malesef.Hemen yenisini almalıyım.Ellerimi yumuşacık yapıyor ve çok hoş kokuyor.
 ORİFLAME VERYME SMOOTHIE FOUNDATION :Yoğurt ve meyve özleri içeren besleyici bir fondöten.Bitti ama ben yenisini de aldım :)
 ORİFLAME VOLUMEBUILD MASKARA :Fena değildi.Alır mıyım bilmiyorum...İndirim de yakalarsam belki.
 ORİFLAME MASTER GURL MASKARA : Fırçasına bayıldım.Etkisi gayet güzeldi.En kısa sürede yenisini alıp ayrıntılı olarak sizlerle paylaşacağım.
 ORİFLAME 2FX OVERBLACK MASKARA :Bana göre değildi.tekrar almıycam...2 fırça var  ve ben uğraşmayı sevmiyorum...
 ORİFLAME OPTİMALS EVEN OUTIM SPOT FADING CONCENTRATE : Yüzümüzde bulunan koyu lekeler için etkili bir serum.Severek kullandım.Tekrar alıcam kesinlikle.SDF 15 koruma faktörlü.Ayrıntılı yazım yakında sizlerle olacak.
 ORİFLAME  S8 ERKEK PARFÜMÜ :Havalı ve sexy bir kokuydu.Eşim severek kullandı.
BURBERRY WEEKEND : Çogu kişinin bildiği kullandığı bir loku artık.Alır mıyım bilmiyorum.Şuanda almam diye düşünüyorum.
   Bitenler yazısı yazmayı sevdim.Bitecek ki bizler yeni şeyler alalım kullanalım ve siz değerli blog arkadaşlarımla paylaşalım.Değil mi ama? SEVGİYLE kalın....

2 yorum: