28 Mayıs 2014 Çarşamba

LİTTLE BUTTERFLY BENİ SOBELEMİŞ :)

                                                 SELAMLAR...
Güzel bir gün diliyorum hepinize.Benim güzeller güzeli arkadaşım LİTTLE BUTTERFLY blogunun sahibesi blogu için tık tık Sena beni sobelemiş.Bende vakit kaybetmeden başlıyorum cevaplamaya... :)
1.Arkadaşınız saçlarını boyatmış hiç yakışmamış.'Nasıl olmuş?' diye sorunca ne dersiniz?
Olmamış derim dürüst olmak en güzeli...
2.Evinizde hangisi olsun isterdiniz?
    
(görsel alıntıdır)
Hayvanları severim ama evimde besleyemem.
3.İntikam?
Gereksiz.Allah'ın dan bulsun der geçerim.En büyük cezadır zaten beni kaybetmek ayrıca :)
4.Ülkeyi kötülerden temizlemek  için hangisi olmak isterdin?
    
(görsel alıntıdır)
 Winx kızlarından STELLA olamk isterdim...
GIRLA FİKİRİ SOBELEDİM :)

2 yorum: