4 Mayıs 2014 Pazar

CLINIQUE COLOUR SURGE İMPOSSİBLY GLOSSY

 Herkese iyi pazarlar diliyorum.Kapalı bir hava.Yağmur ha yağdı ha yağacak.Bende sizlerle bugün CLINIQUE marka bu parlak simli ruju paylaşacağım .Renk bu yılın moda rengi turuncu :)
 Yapış yapış bir ürün değil.İçerisindeki ışıltılara ben bayılıyorum.Yoğun bir göz makyajıyla beraber dudaklara uygulandığın da çok hoş bir görünüm oluyor.
Severek kullandığım bir parlatıcı ruj diyebilirim.Uzun zamandır makyaj malzemelerinin içerisinde unutulmuş bir üründü.Görünce altın bulmuş gibi sevindim.Kaybettim sanıyordum.
 Fiyatını hatırlamıyorum.Denemeye değer bir ruj.Yaz ayları için de çok ideal cıvıl cıvıl  :)
Elimdeki görüşü şu şekilde.Ben biraz yoğun sıktım isteyen daha az parlatıcı gibi de uygulayabilir.SEVGİLER :)

2 yorum:

  1. Yapış yapış olmaması artı puan benim için :)) nefret ederim yapışkan glosslardan =)

    YanıtlaSil
  2. aynen cnm ben çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil