21 Mayıs 2014 Çarşamba

KONUK YAZAR OLDUM....ORİFLAME GİORDANİ GOLD RUJ

Herkese merhabalar.Güzel günler diliyorum.Geçtiğimiz günler de Nesneslis blogunun sahibesi Ankara'da yaşayan blogerları biraraya getirdi.Hep beraber tanıştık,kaynaştık,yedik,içtik,sohpetin dibine vurduk :) Çok ama çok keyifliydi.Neslihan 'a kendi adıma daveti için sonsuz teşekkür ediyorum.Sayesinde yeni arkadaşlıklara da merhaba dedim :) Neslihan'ın bloguna http://nesneslis.blogspot.com.tr/ adresinden ulaşabilirsiniz arkadaşlar....
Gelelim mevzuya ben bu buluşmada çok ama çok cici bir arkadaş edindim.O günden sonra sosyal medyadan sürekli iletişim halinde olduk.Sevgili Seda Karapoyraz :) blog adıyla bizim oje canavarı :) http://ojecanavari.blogspot.com.tr/  adresinden kendisinin bloguna ulaşabiliyoruz.Seda bu ay konuk yazar olmamı rica etti.Çok mutlu oldum ve seve seve kabul ettim.Ayrıca ilk konuk yazarlığım heyecanlı ve bir o kadar mutluyum belirtmeden edemeyeceğim.
 Gelelim yazımda tanıtacağım ürüne...Oriflame giordani gold ruj.Oriflam'in Mayıs katoloğunda rengine aşık oldum bu rujun.Dedim benim olmalı...Hemen siparişimi verdim.Elime ulaşalı bir kaç gün oldu ve tabiki kullanmaya başladım.
Bu markanın rujlarını genel anlamada beğeniyorum.Bu rujun en önemli özelliği içerisinde argan yağı var.Dudaklarımızı nefis nemlendiriyor.Ruj sürerken kayıp gidiyor.Kalıcılığı çok başarılı.Benim için önemli diğer özelliğide 15 faktör güneş koruma özelliği.Güneş ışınlarının neden olduğu erken yaşlanmaya karşı dudaklarımızı koruyor.Kremsi özelliği beni cezbediyor.İlave bir nemlendirici bile kullanmaya gerek duyulmuyor.Bu renk katalogda daha önce yoktu.Yeni yerini aldı.Bence uzun sürede kalacak gibi.Sezonun renkleri arasında malum.Ruj katologta chrerry love diye geçiyor.Tatlı bir bordo :) Kodu 30459.
Ruju 19 TL ye aldım.İyiki de almışım :) Benden bu kadar.Umarım ruj arayanlara bir nebze olsun katkım olmuştur.Sizlerinde severek kullandığınız bu tonlarda rujlar varsa tavsiyelerinizi bekliyorum.Bloguma http://tugbaearly.blogspot.com.tr/ adresinden ulaşabilirsiniz.
Oje Canavarı Seda'ya sonsuz teşekkürler öpücükler...SEVGİYLE KALIN




4 yorum:

  1. Çok güzel bir ruj iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. rengi cok guzel iyi gunlerde kullan :)
    mimledim seni bu arada sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun...
    Hemencik cevap veriyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil