7 Mayıs 2014 Çarşamba

ORİFLAME THE ONE


 Selam herkese.İyi akşamlar.Dün Oriflame çok hoş bir sürpriz yaparak yukarıda görmüş olduğunuz ürünleri gönderdi bana.Sunuma  bayıldım .Kağıt çanta çok hoş.Çantamızın içinde Oriflame markasının yeni serisi olan THE ONE ın çarpıcı güzellik serisinden rimel,eyeliner,krem far,rimel,oje ve ruj bulunmakta.Ürünlere tek kelime ile aşık oldum.Ruju ve eyelineri bugün denedim.Rujun nemlendirmesi ve kalıcılığı gayet ideal.Eyelinerin sürümüde çok hoş.Adeta kayıp gitti.Rengini de tam veriyor. Bendeki rengi mavi :) Öncelikle Oriflame teşekkür etmek istiyorum.Sonrasında seri hakkında biraz bilgi vermek :) Malum ben hem Oriflame kullanıcısı hem danışmanıyım :) Oriflame bu seriyi bize üç bölüm ile sunuyor.Her daim güzel olmamızı amaçlıyor.THE ONE serisi günlük güzellik,çarpıcı güzellik ve kalıcı güzellik olarak karşımızada.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Yukarı da sırasıyla günlük güzellik,çarpıcı güzellik ve kalıcı güzelik serisinin ürünlerinin görseleri var.Bu görseller alıntı.İhtiyacımız olan tüm ürünleri Oriflame bize bu seride sunuyor.Gerek günlük gerek gece gerekse uzun ve yorucu günlerde kullancağımız makyaj malzemeleri THE ONE serisin de bizlerle.En kısa sürede bende olmayanları da denemek istiyorum...     Sizler  THE ONE serisini denediniz mi?Yorumlarınızı bekliyorum...SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder