28 Mayıs 2014 Çarşamba

DOVE'DAN GELEN GÜZELLİK...


                                                                   SELAMLAR
Geçtiğimiz günlerde Dove'den gelen bu hoş süpriz benim ve birçok bloger arkadaşımın yüzünü güldürdü.Bana bu ürünlerle tanışma şansı verdi,musmutlu etti.Sıvı saç acıcıları sürekli kullanan bir aileyiz.Sadece ben değil evimin minik prenseslerinin( Ada ve Ela) saçları kıvırcık olduğundan banyodan sonra inanılmaz işimize yarıyor.Kullanmadığımızda banyolar kabusa dönüşüyor.Dove  iki  ayrı spreyi göndermiş bizlere....İlki mavi olan Yoğun Onarıcı saç bakım spreyi.Saçların kopmasını ve uçlarının kırılmasını önlemeye yardımcı oluyor.İkincisi ise sarı olan Besleyici Bakım.Kuru ve kabaran saçları besliyor ve kontrol altına alıyor.Dove herkesin saçlarının farklı olduğunu bildiği için de Onarıcı Çözümler ve Besleyici  Çözümler olarak her saç tipine göre saç bakım spreylerini bizler için geliştirdi.Saçlarımızda ağırlaşma yapmıyor kesinlikle...Bu güzel spreylerle hem saçlarımız nemleniyor hem kolay taranıyor hem de yumuşacık oluyor.Her yıkamadan sonra ya da saçımız kuruyken uyguluyoruz.En önemli özellik çift fazlı olması.Birinci faz saçımızı koruyor ikinci faz isebadem ve argan yağı içeren nutri oil sistemi saç tellerimizi kolayca açarak gün boyu pürüzsüzlük veriyor.Ürünü severek kullanıyoruz ve bittiğinde mutlaka tekrar alacağız...SEVGİLER

5 yorum:

  1. sarı olanına bayıldım ben =))

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan canım, bende bir deneyeceğim sarı olanı alayım diyorum bende o zaman yorumlarım

    YanıtlaSil
  3. Bence de denemelisin canım gerçekten beğeneceksin

    YanıtlaSil
  4. Selam :)
    hemen göz atıyorum sevgiler

    YanıtlaSil