28 Haziran 2014 Cumartesi

WATSONS BİRA ÖZLÜ SAÇ BAKIM CİLASI

       20140626_210203.jpg görüntüleniyor
Merhaba herkese.Güzel bir hafta sonu.Konuğum watsons markasına ait bira özlü saç bakım cilası.2.kutuyu alıyorum ve artık yorumlama zamanı geldi diye düşünüyorum.Ürün 500 ml kocaman bir boyda.FİYATI 8.90
Yani bu fiyata bu boy bence çok uygun.İçerisindeki buğday özü saçlarımızı besliyor kabarmasını önlüyor.Kolay şekil almasını sağlıyor.
20140626_210249.jpg görüntüleniyor
Bira özlü deyince hemen bir ön yargı oluşuyor.Kokusu kötüdür vs vs diye.Ancak tam aksine müthiş de  bir kokusu var.Kıvamı macun gibi.Uzun süre kullanabiliyoruz.Islak saç boylarına ve uçlarına uyguluyoruz.5-10 dk bekletiyoruz ve duruluyoruz.Durulama işlemi birazcık zahmetli oluyor ama bence bu zahmete değiyor.


20140626_210227.jpg görüntüleniyor
  Ürünün bir çok çeşidi mecvut.Ben en çok bira özlüyü seviyorum.Bence bu ürünü denemeyen varsa bir şans vermelisiniz.Bu arada watsosn mağazasında üç günlük indirimde başlladı.WATSOSN kart almayan varsa da hemen edinsin derim.Ayrıcalıklardan faydalanmak lazım.Sizce de öyle değil mi?
Bira Özlü Cilayı kullanan varsa sizlerin yorumlarını da merak etmiyor değilim.SEVGİYLE KALIN...

2 yorum:

  1. Benimde severek kullandığım maskeler arasında, elimdeki maskeler bitince bende tekrar alacağım. Saçtan daha çabuk ve kolay arınsa keşke

    YanıtlaSil
  2. :) Ben bu ürünle senin sayende tanışmıştım canım.Bana hediye almıştın.Şimdiyse sürekli kullanır oldum.Bence de tek olumsuz yanı arınma problemi...

    YanıtlaSil