29 Haziran 2014 Pazar

EKOZ KOZMETİK ÇEKİLİŞİM BİTTİ :)

IMG_20140629_203652.jpg görüntüleniyor
                                                             SELAMLAR HERKESE...
Geçtiğimiz günlerde Ekoz Kozmetikle birlikte hoş bir çekiliş düzenlemiştik.Yazısına ŞURDAN ulaşabilirsiniz.Çekilişimi Gönül Tekin kazandı.Malum çekiliş sonuçları ekoz kozmetik sayfasında yayınlanıyor.Ekoz kozmetik bana da çok hoş hediyeler gönderdiler.Kendilerine burdan teşekkürlerimi iletiyorum kampanya boyunca iletişimlerde çabuçak dönüş yapan Cem Bey'e ayrıca teşekkürlerimi iletiyorum.Ekoz kozmetik bloger dostu ve her ay böyle çalışmalar düzenliyor.Çekiliş yapmak isteyen bloger arkadaşlarım var ise BU ADRESTEN kampanya bölümüne tıklayarak ayrıntılara ulaşabilirler.Tırnak süslerine bayıldım.Ama beni asıl cezbeden bu vanilyalı oda kokusu.Tek kelime ile müthiş.SEVGİYLE KALIN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder