3 Haziran 2014 Salı

BİR MİM DAHA :)

                                                SELAM HERKESE....
Benim can dostum,kankitom mimlemiş beni.Hemencik cevap vermek istiyorum bu sorulara.Onun kide çok eğlenceli cevaplar olmuş .okumak için tık tık
    _Seni sen yapan renk,renkler nelerdir?
      Kırmızı favori rengim...
    _Seni sen yapan düşünce nedir?
      Sağlığım yerinde olsun her şeyin bir çözümü vardır...
    _Seni sen yapan giyim tarzı nedir?
      Çok fazla spor giyinen biri değilim....Topuklu ayakkabı olmasa olmazım...
    _Seni sen yapan saç stili  nedir?
      Açık,havalı ve tabiki fönlü saç :)
    _Seni sen yapan parfüm,koku nedir?
      Benimle bütünleşen koku 
       
  _Seni sen yapan makyaj malzemesi nedir?
    Allık ve tabiki ruj
  _Seni sen yapan mevsim,ay nedir ?
    Kesinlikle yaz benim mevsimin...Deniz,kum,güneş tipik ege kızı :)
  _Seni sen yapan müzik,şarkı türü?
    Arabesk dışı tüm müzikleri dinlerim...Slovda çok sevmem...
  _Kişisel gelişim kitapları sıkar beni.
    Kristin Hannah Ateş Böceği Yolu  severek okuduklarımdan sadece biri...
  _Seni sen yapan tavırların nelerdir?
    Samimi ve içten olmam...

Senacım teşekkür ederim çok keyifliydi.Bende betty boop u mimliyorum...SEVGİLER

5 yorum:

  1. selam tuğba :) blogun çok hoş yeni keşfettim. takipteyim.. ben de beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Selam Gülsinem :) seve seve takip ederim...Çekilişime de beklerim ayrıca

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir mim olmuş canım, sayfanı da çok beğendim.
    Bana da beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil