17 Haziran 2014 Salı

ELİTE GÖZ ALTI KAPATICISI

                                                                      SELAMLAR...
Blogumun bugünkü konuğu ELİTE marka göz altı kapatıcısı.Elite markasını severek kullanan biriyim öncelikle belirtmek istedim.Daha öncede simli eyelinerı hakkında fikirlerimi paylaşmaştım.Yazısına ŞURDAN ULAŞABİLİRSİNİZ.
                                               
Ürün likit şeklinde.Ben sürümü pratik olur düşüncesiyle almıştım.Beni çok memnun etmedi.Arada kaldığım ürünler arasında kendisi.Fırçası yukarıda gördüğünüz gibi.




 
Renk bana uygun açık tenliyim.İdeal benim için.İlk kullandığımda daha sıvıydı.Sonrasında katılaştı.Daha zor kullanmaya başladım.Birazda çizik bir görünüm oluşuyor.Buda beni gıcık ediyor.Yoksa renk tam istediğimdi aslında.Tekrar alırmıyım diye sorarsanız.Hayır tavsiyeleriniz olursa bekliyorum.SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder