19 Haziran 2014 Perşembe

PASTEL RİMEL

                                                                       SELAMLAR HERKESE
Bugünkü konuğum Pastel markasına ait bu güzel rimel.Ambalajı ne kadar da güzel öyle değil mi?Çok merak ettiğim bir rimeldi.Alış veriş sırasında gözüme ilişti ve dayanamadım aldım evde bir sürü rimelim olmasına rağmen...Alışveriş yazıma BURDAN ULAŞABİLİRSİNİZ.                                              
Siyah ve sarının uyumu çok tatlı bence...Bu rimel favorilerim arasında yerini aldı.Çok severek kullanıyorum.Çevremdekilerde sürekli sorar oldu hangi rimeli kullandığımı.Gözlerimde bir hassasiyet olmadı.Ben bir çok rimeli bu sebeple kullanamıyorum.

Fırçası hareketli ve ucu kavisli.Bu sebeple sürümü pratik.Akma bulaşma yapmıyor.Genelde tek kat uyguluyorum.
Yukarıdaki resimde tek kat uygulanmış hali.Sizlerden bu rimeli deneyen var mı?İzlenimleriniz nasıl benle de paylaşın lütfen.SEVGİLER....

2 yorum:

  1. Ben denemedim ama dikkatimi çekmişti rimelim olduğu için almadım

    YanıtlaSil
  2. Bence memnun kalırsın bitince bir şans ver bu rimele de :)

    YanıtlaSil