18 Haziran 2014 Çarşamba

KONUK YAZAR KÖŞESİ TONI&GUY DENİZ TUZU ETKİLİ SAÇ SPREYİ

 
                                                          SELAMLAR...
Geçtiğimiz günlerde siz değerli arkadaşlarımın yazılarını okurken birden bir yazı dikkatimi çekti. İşte o yazıya buradan ulaşabilirsiniz.Sevgili WİSHİNG BEAUTY blogunun sahibesi Dilek konuk yazar  davetinde bulunmuş.Bende kendisine mail attım ve tabiki umduğum gibi hemencik cevap verdi.Çok mutlu olacağını söyledi.Kendisinin çok hoş bir blogu var.Göz atmak isterseniz  tık tık.Bende oturdum pc nin başına başladım yazmaya...                       
 Bu ürünle bir arkadaşım aracılığıyla tanıştım.Kendisi kullanmaya başladığında deniz tuzu etkili dediğinde de ön yargılı davrandım ve saçlarını kurutur bence dikkatli ol diye de uyarıda bulundum.Kendisi kullanmaya başladı ve ben saçlarındaki doğal dalgaya adete vuruldum.Gözlemlerim sonucu saçlarında bir kurulukta görmedim..Tabikide bende alamaya karar verdim.
 TONI&GUY  marka saç şekillendirici sprey deniz tuzu etkili.Her saç tipine uygun.Yani herkes gönül rahatlığı ile alabilir.Kuaförden çıkmış gibi değilde daha doğal bir dalga sevenler için kesinlikle vazgeçilmez bir ürün.
Doğal ve dağınık dalagalar yaratmak için nemli ya da kuru saça eşit miktarda sıkıyoruz ve elimizle şekil veriyoruz.Kısa süre içerisin de saçlarımız gayet başarılı oluyor.Acil durum kurtarıcısı da diyebiliriz bu ürün için.Tek sevmediğim yani saçlarımda birazcık setlik yapıyor.Her güzelin birazcık kusuru olur diyerek görmezden geliyorum tabiki de.Paraben içeriyor ama ben çok önemsemiyorum açıkcası.TONI&GUY markasıyla bu sprey sayesinde tanıştım.Yakın zamanda diğer ürünlerinide deneyerek sizlerle paylaşacağım.Ürünü 200 ml olarak YKM'den 34  TL'ye aldım.Ama şu sıra babalar günü nedeniyle indirim var.%20 oranındaki indirim ile 25 TL ye sahip olabilirsiniz.Ben yedekledim bile :)
 Benden bu kadar arkadaşlar.Konuk yazar olmak çok ama çok keyifli.Bana bu fırsatı veren sevgili Dilek arkadaşıma çok ama çok teşekkür  ediyorum.Benim bloguma göz atmak isterseniz TIK TIK.SEVGİYLE KALIN...

2 yorum:

  1. Ben de cok seviyorum bu urunu, dedigin gibi acelemiz oldugunda ama saclarda cok sekilsiz oldugunda cok kurtarici oluyor :)

    YanıtlaSil