15 Haziran 2014 Pazar

FLORMAR EYELİNER...

                                                               SELAMLAR HERKESE....
Mutlu haftalar.Bu günkü konuğum flormar markasına ait iki güzel eyeliner.Biri siyah diğeri de kahverengi.Son zamanların favori ürünlerinde keçe uçlu eyeliner.Bir çok marka bu ürünü bizlerle buluşturdu.Bu kalem eyeliner sayesinde hiç kullanamayan ben beceremiyorum sürmeyi diyen bir çok kişi artık eyeliner kullanmaya başladı.
Severek kullandığım ürünler arasında yer aldı flormar eyelinerlar...Sürümü çok kolay. Bulaşma yapmıyor ve çabucak kuruyor.Islaklık hissi hiç bırakmıyor.Gün boyu da bozulmadan kullanabiliyoruz.
Uçları resimde gördüğümüz gibi.Kalemin en uç kısmı daha ince olduğu için incecik sürümler içinde çok ideal.Eyeliner sürülmeyen gözler kalmadı :)
Renkler bu şekilde arkadaşlar.Gayet güzel renk veriyor görüldüğü üzere.Fiyatı 8 TL gayet uygun.
Bu üründe seçenekleriniz arasın da olabilir.Ben gayet başarılı buldum. Flormar ürünlerine şu adresten de kolayca ulaşabilirsiniz.
                                                    SEVGİLER
                                                         

6 yorum:

  1. evet fiyatıda çok uygunmuş bir denemek lazım sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle kullanımı da çok basit deneyin derim

    YanıtlaSil
  3. Aklımda olan buydu ama gidip Avon'unkini alınca maymun iştahım bana dersini verdi.İlk fırsatta alacağım :)

    YanıtlaSil
  4. Ben memnun kaldım bencede almalısın Avonun kini beğenmedin mi?

    YanıtlaSil
  5. uygun fiyatlı bir ürünmüş daha önce görmemiştim bloğumdaki çekilişe beklerimm :)

    YanıtlaSil
  6. Evet fiyatı çok uygun.Çekilişine katılıyorum :)

    YanıtlaSil