16 Nisan 2014 Çarşamba

Nisan Ayı Oriflame Siparişlerim

Selam herkese.Artık klasikleşen bir yazımla karşınızdayım.Malum her ay oriflame katoloğundan alacak bir şeyler bulan ben yine boş durmadım :) dayanamadım.Giordani Gold İncontro Allık pembe ve şeftalı tonlarıyla beni cezbetti.Yaz için ideal diyerek hemen bir tane edindim.Tender Care de vazgeçemedim ürünler arasında.Çok kuru olan topuk,dirsek ve dudaklar da kullanım için oldukça ideal...Bir çok çeşidi mevcut.Evimde bir tek bu yoktu. Alldım bende : )  Göz çevresi için aldığım stick şeklindeki ürünü ikinci alışım.Cebimde taşıyorum diyebilirim.Gün için de göz çevremi nemlendirmem için ideal.
Yukarıda gördüğünüz pudra fırçasını ilk kez deneyeceğim.Bakılım beğenecek miyim?
Bu göz kalemleri de ilk kez katolağa girdi. Mavi ve siyah rengini denemek istedim bende.İşte böyle arkadaşlar.Alışverişim bunlardan ibaret.Kalın sağlıcakla.SEVGİLER.....

5 yorum:

  1. Güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim şekerim.Daha güzelleri senin olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan :) Göz kalemlerini yorumlayabilir misin? Almayı düşünüyorumda. Nisan bitmeden sipariş edeyim

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim :) Göz kalemlerinin sürümü çok yumuşak,pratik koyuluğu ideal.Denemelisin bence:) Ayriltili olarak blogumda da yer vereceğim.

    YanıtlaSil